WINACTIE !

Yess daar is ie dan, de EERSTE winactie van CRAZY FUN LIFE !
Ik dacht laten we het nieuwe jaar eens tof ingaan ! Geen dank 🙂

Iedereen maakt evenveel kans en de loting zal dan ook door een onschuldige hand gebeuren ! (Ik heb genoeg onschuldige handjes in huis, haha!)

Ben jij geen vaste bezoeker en kom je gewoon gezellig meedoen met de winactie ? Dat kan natuurlijk ! Toch zou ik je willen vertellen dat je je hier mag thuisvoelen, kijk gerust lekker rond en laat een reactie achter als je weer vertrekt, dat kan ik wel waarderen 😉

Deze winactie is niet gesponsord, ik wou jullie gewoon eens trakteren. Lief hé ? Wat kunnen jullie winnen ? Goed dat je het vraagt ! Ik geef bij 100 likes op de Facebookpagina een leuk cadeautje weg, namelijk deze leuke accessoires !

img_7381

Wat moet je doen :

Voeg me toe op één of meerdere social mediakanalen.

  1. Volg mij op Instagram
  2. Like mij op Facebook
  3. Voeg mij toe op Pinterest

Plaats onder de winactie welk artikel van Crazyfunlife je het leukste vond. Like en deel de winactie op één van de kanalen en wacht geduldig af tot de actie ten einde loopt !!

*Let op ! Zet je bericht openbaar als je deelt op Facebook !

De winnaar wordt bekendgemaakt om Facebook en op mijn Blog, hou ze dus beide in de gaten !

Liefs E.

Volg jij me al op Bloglovin’ ?

Geef een reactie

