Shoplog : Pimkie, Kruidvat, Action, Aliexpress, Lidl

Ik heb een liefde voor rose gold, marble en koper !

img_7102

In de folder van kruidvat zag ik een koperen etagère, ik MOEST deze dus hebben ! Ik had geluk, er waren er nog enkelen. Je had ze in twee kleuren, koper en zilverkleur. De prijs 3,99€. Heel leuk voor in de woonkamer op de witte ladekast. Ik leg altijd overal mijn juwelen en ben dan verwonderd dat ik een massa aan eenzame oorbellen heb 🙂 Ik raak altijd één oorbel kwijt waardoor ik steeds nieuwe moet aanschaffen. Nu kan ik dus alles hier mooi opleggen en als het schaaltje vol is moet ik wel alles mee naar boven nemen en inruimen.

img_7119

Ook deze marble kaarsen vond ik prachtig. Ze zijn momenteel te koop bij Action voor 0,99€. Er waren zwarte, grijze en witte. Ik kocht vier stuks, twee voor de woonkamer met een koperkleurig label, een witte met koper voor op het toilet onder en een witte met goud voor op de slaapkamer. Elke ruimte heeft een kleurenthema 😉

img_7105

Tijdens de wekelijke booschappen bij Lidl, vond ik deze haarborstel in rose goud met zwart. Dit is van het merk Paris Hilton. Er lagen twee bakken vol met Paris Hilton artikelen. Lees het volledige artikel hier.

Met Black friday kocht ik op de webshop van Pimkie enkele items. Ze deden -30% op de hele webshop. Dit tasje kost 12,99€ en is in meerdere kleuren te verkrijgen.

Op Aliexpress bestelde ik dit Iphone hoesje in rose gold. No words needed

img_7110

Bij de New Yorker kocht ik enkele armbanden en deze leuke rose gouden oorbellen.

img_7117

En tot slot dit budgetvriendelijk contour palet van Action. Youtube staat er vol van. Manon Tilstra had het in één van haar shoplogs over een contourpalet van Action, maar in België waren deze paletten nooit te vinden. Toen ik dit palet zag, besloot ik het mee te nemen. De prijs hiervoor is 1,99€

Welk item vond jij leuk ?

Of heb je misschien zelf één of meerdere items hiervan ?

Laat het weten in een comment !

Liefs E.

Like mij op Facebook

Volg mij op Instagram

 

Geef een reactie

