Speelgoed review : Lego creator 3 in 1

Van de kerstman kregen de jongens beide een doos Lego. Allebei een voertuig om te bouwen.

De jongste is 4 en houdt van auto’s. Hij kreeg de Lego Creator 31046, deze is van 7-12 jaar. Voor hem dus nog een  beetje moeilijk, maar met wat hulp moet het wel lukken.

img_6948

Op de achterkant (en ook op de voorkant) staan welke opties er zijn om te bouwen. Natuurlijk ging onze kleine racefanaat voor de snelle racewagen !

IMG_6945.JPG

We kieperde de doos om op de tafel, maakte alle zakjes open (deze hadden geen nummers zoals andere Lego bouwsets) en begonnen bij de eerste pagina van de handleiding. Ik liet mijn zoontje zoeken naar de juiste blokjes en dan mocht hij proberen de blokjes juist te plaatsen zoals op de tekening. Niet zo simpel, maar wanneer hij het te moeilijk vond, nam ik dan wel even over.

IMG_7020.JPG

Het waren heel wat kleine stukjes dus het duurde ook wel wat langer. Ik denk dat het voor mijn dochter wel heel interessant was geweest, maar zij was bezig met haar Playmobil set 😉

Na een tijdje bouwen begonnen de blokjes toch al te minderen. Het bouwwerk kreeg ook al wat vorm..

img_7030

En tada ! Eindelijk klaar. Wat erg leuk is hieraan, het dak kan omhoog, het koffer kan open en dan kan je hem omvormen tot cabrio. Ook de deurtjes gaan open naar omhoog. Super cool toch ?! Mijn zoontje vond in ieder geval van wel ! Hij ging meteen crossen over alle kasten. De auto moest wel terug met dak, want anders was het geen echte racewagen 😉

Vinden jullie dit een leuke set ?

Of misschien hebben jullie deze set al ?

Laat het weten bij de comments !

Liefs E.

Like mij op Facebook

Volg mij op Instagram

 

Geef een reactie

