Update : wat gebeurde er zoal ?

WOW wat kan het leven druk zijn met 3 kindjes, verbouwingen, werk… Ik was even verdwenen uit blogland 🙂 Jammer want nu ik de oude blogs lees komen weer herinneringen boven ! 


DUS we gaan terug starten en volhouden. Ik heb wel al leuke ideeën ! 


Wat gebeurde er ondertussen allemaal ?


Ons 3e wonder kwam piepen op 16/8/2012 en is dus ondertussen al 4 jaar ! We zijn dus ook al een tijdje uit de pampers en hebben 3 schoolgaande kindjes 🙂 



Onze Galgo Dicha stelt het ook goed ! Ze heeft een geweldig karakter en iedereen houdt van haar. Haar aanpassing aan ons gezin heeft toch een hele tijd geduurd. Ze had verlatingsangst en als ze alleen was ging alles eraan ! Het voordeel hiervan was natuurlijk wel dat de kindjes al snel leerden opruimen 😉 Wie zijn speelgoed liet slingeren wist dat Dicha eraan zou knabbelen. Hoe zwaar die periode ook was, nu is ze de makkelijkste hond ter wereld ! Ook naar kinderen en anderen toe is ze heel aardig. Ik denk dat ze niet eens weet wat grommen is 🙂 Dus ik kan het mensen aanraden om een Galgo te adopteren ! Deze honden maken zoveel mee, maar ondanks alles passen ze zich heel goed aan.

GETROUWD ! Ja hoor, ook wij stapten na 13jaar verliefdheid in het huwelijksbootje ! Ik dacht dat het nooit zou gebeuren, maar toen onze jongste geboren werd gebeurde het dan toch. Ze legde mijn zoontje in mijn armen met het leukste rompertje ter wereld : Wil jij met mijn papa trouwen ? En ja hoor, op 13/09/2014 trouwde we in het bijzijn van onze familie en vrienden !



Verbouwingen.. Ondertussen namen we afscheid van onze lelijke achterbouw/veranda ! Deze maakte plaats voor een mooie open keuken, YESSS ! Het was een zware zenuwslopende periode, maar we zijn erdoor. Nog enkele kleine werkjes en we zijn klaar beneden ! Het volgende project staat al te wachten 😉

Wil je meer lezen over onze avonturen als gezin van 5 ? Stay tuned !

Liefs x

Geef een reactie

