Eerste blogbericht : Van Blogger naar WordPress

Hoi allemaal !

Ik schreef in 2008 mijn eerste blogbericht op Blogger (klik hier). Het kwam er helaas nooit van om er een succesvolle blog van te maken. Na de geboorte van ons tweede kindje, werd ons leven een  beetje chaotisch want na kindje nummer twee volgde ook spontaan kindje nummer 3 al snel. Niet veel later begonnen we met grote verbouwingswerken aan ons huis. We hadden immers meer ruimte nodig nu we een gezin van 5 vormden !

Ondertussen is alles een stuk rustiger. De kindjes zijn uit hun onrustige periode. Weg luiers ! Ze gaan ook alle drie met veel plezier naar school en ondertussen heb ik even de handen vrij om aan mijn huishouden te werken. Op werkvlak ging ik van fulltime naar parttime, dit was nodig. De kindjes leren zoveel bij elke dag opnieuw en ik wil gewoon zoveel mogelijk tijd met hun doorbrengen !

Dus, bij een leuke blog hoort een mooie lay-out. Ik ging wat zoeken op het net en daar las ik dat WordPress het meest gebruikt wordt door andere Bloggers. Dus ik ging aan de slag ! Het is nog wat zoeken maar ik merk dat het qua vormgeving en gebruiksvriendelijkheid meer mijn ding is.

Ik hoop dat jullie het ook vinden 😉

 

Liefs E.

.

Geef een reactie

